lördag 4 april 2009

Skatteåterbäringen

...blev rejäl i år eftersom vi inte jämkat. Det kommer visserligen finnas hål att stoppa pengarna i eftersom bygget ska pågå hela sommaren. Men jag skulle väldigt gärna unna mig den här fina soffan i Lindberg tyg från Norrgavel. Nu gäller det bara att det blir lite synd om mig, men bara så där lagom synd så jag kan unna mig den men egentligen inte lider några men. Just i dag är det dock svårt att klaga, vårsolen skiner från en klarblå himmel, nästa vecka är det påsklov och jag har inte minsta lilla krämpa.

5 kommentarer:

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Grattis, grattis!
Har inte en aning om hur min skatt ser ut, men det lär nog revisorn tala om vilken dag som helst nu. Hua!
Snygg Norrgavelsoffa!
Måste vara skönt att inte ha ont någonstans. Idag har jag en trött rygg. Troligen pga obefintliga magmuskler. Är nog dags att börja cykla.
Hur blev det förresten, frågade du vägg i vägg hur lång tid det tar?

Vimsingen sa...

Grattis till er! Och snygg soffa.

Sjabbig men chic sa...

Så blir det hos oss också. Det är kanon att inte jämka! Den där soffan är ursnygg!

Kram Lisa

Hemmalycka sa...

Soffan är ursnygg tycker jag. Vilken rhododenron du har, otroligt fin.
Kram Åsa

Taklyftet sa...

Jag förstår att du längtar efter den där soffan, Norrgavels möbler är bara för snygga.
Tyvärr så får jag betala tillbaka i år, men jag hoppas på bonus men i dagens tider så får vi se om den fryser inne.
Kram Jenny