onsdag 27 maj 2009

Ändringshantering


Vi håller på att införa nya projektmodeller på jobbet och jag tjatar på med en dåres envishet om att vi måste ha en rutin för ändringshantering.
Tyvärr har vi inte själva lagt in en för bygget och nu vill vi ha takfönster på loftet. Undrar hur dyrt det blir... Men visst vore det trevligt med lite ljusinsläpp däruppe. Vi har dessutom redan tagit det hela ett steg till och börjat fundera på ett fönster i loftgolvet för att få ner ljuset i huset. Men inredningen ska vi bygga själva, hoppas det inte är allt för knepigt med glasgolv. Kollade lite på nätet och det står "För glasgolv anlita alltid en fackman". Men hur svårt kan det va? Någon som vet? Bilder från Hus & hem, hoppas de inte blir sura, jag är ju ändå prenumerant.

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Det låter hur läckert som helst med glas mellan övervåning och undervåning tycker jag. Spännande.
För övrigt så prenumererar jag också på Hus & Hem. Vet inte varför jag tyckte att du borde veta det, men nu vet du.;)

Kram Lisa

Livet på Marbogården sa...

Vad härligt det är med sådan rymd, högt i taket.

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Takfönster är fint! Jag vill ha ett i tvagningsavdelningen i vårt badrum...och snart har jag lyckats övertyga Jonas helt och hållet (känns det som) om att det blir kanon att ligga i karet och titta på stjärnorna;-)

Sakira sa...


You might be intrest in this app : what is spotify download

Danny Danials sa...

You can get now get this app : Raft Survival: Ultimate Mod Apk (Free Shopping)