måndag 2 mars 2009

Vackert i keramik





















En av mina vanner har en stor fin keramiksamling - vaser i massor, lampor och prydnadsforemal. Nagra av dom kommer fran Jonathan Adler (alla bilder ovan) och bland annat har hon den super coola Giraff lampan. Kolla in hemsidan, dar finns aven mattor, textilier och mobler mm.
Sjalv vantar jag fortfarande pa en bild pa min Elefant fran Uppsala-Ekeby som Zimmerdahl har hittat till mig. Pa tal om honom, sa har Henrik och jag bestamt oss for att besoka Antikmassan i Stockholm (dar Z staller ut) sa fort vi kommer hem till huset innan Pask. Da hoppas vi kunna hittar matbord och stolar och diverse annat smatt och gott. Annars blir det en vecka utan matstolar i huset (ett bord far vi lov att lana av Malin ett tag i alla fall).

Inga kommentarer: