måndag 22 december 2008

Där var det drag


Jisses vilken påsättning det var i Hötorgshallen i dag. Fler än jag hade tänkt sig en fin gårdsskinka från G.Nilsson. Lyckligtvis hade jag skickat ut pappa som förtrupp så det var bara ett tiotal nummer kvar när jag anlände med Tyra och Elise. Hallen är bara helt underbar, ungefär som en bal på slottet (för en kvinna i 40+ som redan har träffat sin prins). Och på Hav stod Dogge och krängde sill och skaldjur. Här om helgen när jag handlade räkor där stod en dam i 60-års åldern framför ig och frågade:
-Är inte du en sån där poppstjärna?
-Jo, men här är väl drag, svarade han.
Nu är det även fullt ös här hemma i köket...
God Jul om jag inte hinner skriva i morgon!

1 kommentar:

Mrs Small Town sa...

God Jul Malin!
God Jul Helena!

Hoppas ni får en riktigt härlig jul :-)

Kram

Sara Small Town