tisdag 25 november 2008

Milk-Glass Lamp




















Jag kopte den har harligt roda lampfoten i glas pa Pottery Barn i USA och som tur var fick jag hem den hel (ett annat av mina inkop krossades nagonstans pa vagen hem!). Lampskarmen vagade jag inte kopa just pga frakten sa jag far forsoka hitta nagon som passar har hemma istallet.
Sag aven dom ljuvliga fargglada ramarna nedan i butiken och var mycket sugen pa att kopa tva stycken till foton pa barnen. Men jag kande att det fick vara stopp! Angrar mig nog lite i alla fall men kom pa att man kanske kan gora ett par sjalv genom att klistra fina sidenband langs en passepartout pa en vanlig silverram. Ska testa det och se om det funkar. 
Fick hora fran DHL idag att dom fosokt leverera min stjarna hos svarforaldrarna hemma i Sverige men dom var inte hemma. Nu ar den i alla fall pa svensk mark. 







































3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag vet faktiskt inte vad den heter.. du får väl skicka dem en bild...:) Jag vet inte ens om det är en standardlist eller om det är en KarlsonHus special...
gonatt och kram

Vimsingen sa...

Jättefina! VIlken färg köpte du?
/Vimsingen

Anonym sa...

Vilken bra idé med tavelramarna med färgglada passepartouter! Hoppas på att du visar bilder på din stjärna när den är uppsatt.
Kram
//Charlotta.