söndag 14 september 2008

Skjutdörrar



Vi funderade länge på om vi inte skulle ha sådana här fina skjutdörrar från Hajom. Jag tycker det ser så härligt att skjuta bort ett helt hörn och sitta ute fast man är inne. Ofta tycker jag inte om att äta ute även om vädret är fint för maten kallnar och det kommer an massa intresserade små kryp i den. Men gärna frukost, drink med tilltugg samt kaffe och efterrätt på uteplatsen. Efter många om och med har vi (tror jag) bestämt oss för att ha vanliga dörrar. är det någon som satt in skjutdörrar och lagt ut bilder? Tipsa gärna.

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Jag gillar också skjutdörrar. Har inte satt in några men tycker att det är snyggt

/Vimsingen

Anonym sa...

Hej,

Vad kul att jag hittat hit. Det ska bli så spännande att följa erat bygge av sommarhus! Ser ut som om vi kan ha ungefär samma smak...

Vi har satt in 2st skjutdörrar (eller skjutfönster som jag ofta kallar dem) i vårat tillbygge. Det blev JÄTTE fint. Så ljust och luftigt. Tanken med skjutdörrarna var att öppna upp mot trädgården och att sudda ut gränsen mellan inne och ute.

Nu har vi inte kommit så långt i vårat bygge att vi börjat använda våra nya rum än, men jag hoppas att vi kommer vara minst lika nöjda då.

Du kan läsa mer om våra Hajom dörrar på min blogg och tex inlägget http://smalltownstyle.blogg.se/2008/june/vara-skjutdorrar-ar-pa-plats.html.

Med vänliga hälsningar
Sara Small Town