onsdag 24 september 2008

Till Paris till Paris...









Tidigt pa fredag morgon bar det av till Paris for att halsa pa en god van. Jag har inte varit i Paris pa sju ar om jag minns ratt, sa jag ser valdigt mycket fram emot en helg dar. Det blir besok pa Eiffeltornet, Louvren eller ett annat museum pa min sons begaran och god fransk mat och gott vin forstas. Ska forsoka hitta nagra fina inredningsbutiker och ta lite bilder till bloggen. Jag vill garna ha tips pa butiker i Paris, med mobler och annat smatt och gott till hemmet, skriv garna om ni har nagra ideer. Det borde ju vara loppmarknad nagonstans i Paris pa helgerna t.ex.?
Imorgon kommer huset - kan inte forsta att det ar dags! Sa efter helgen hoppas jag kunna visa lite nya bilder med atminstone delar av ett hus.

Inga kommentarer: