söndag 12 oktober 2008

Vackra hallar




























Hallen i vart hus kommer vara valdigt liten, framfor allt smal, sa vi kommer inte kunna ha stora garderober dar. Istallet ska min man snickra till en platsbyggd losning med vaggfasta bankar som dom supersnygga pa bild 4 (Skona Hem) fast med oppna fack for skor, och sen vaggfasta hatthyllor med utrymme for forvaring i korgar och boxar. Och sa mycket krokar for klader bade pa undersidan av hatthyllan och storre krokar pa vaggen. Vi sag en bra bild pa en snickrad hallmobel i ett nummer av Skona Hem dar dom aven visade ritningen. Tror det kan bli ett bra forsta projekt i huset for min man!
Visst ar alla hallarna ovan vackra. Jag gillar fargerna i hall 1, och hall 2 paminner om vart hus i London (onskar vi hade oppen spis i hallen!). Mycket bra forvaring i hall 3 och lacker foto-vagg i hall 5.

4 kommentarer:

La vida en Madrid! sa...

Snickrar Henrik?? Det var något nytt. Man upphör aldrig att förvånas. Hälsa snickaren så gott.

Helena sa...

Hihi! Ja nan gang maste han ju borja och eftersom beskrivningen i Skona Hem var sa bra tycker jag det verkar som ett perfekt forsta projekt. Fast jag far nog hjalpa honom pa traven!
Hur har ni det?
Kram

Malin Winbladh sa...

Tjusigt ser det ut, vår hall brukar oftast vara en stor skohög innanför dörren...
/Malin

Anonym sa...

Men du.... var försiktig med att släppa loss honom såvida ni inte har gjutna väggar. Vi kommer ju ihåg hur det såg ut när han satte upp någon liten väggmöbel i Stockholm.....
Svärfar